A jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum (a továbbiakban: ÁSZF) Kassai Eszter EV (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.flydentity.hu és www.kassaieszter.hu weboldalakon illetve ezek aloldalain nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek), illetve a weboldalra látogató Felhasználó jogaival és kötelezettségeivel kapcsolatban ad tájékoztatást. Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a fent említett weboldalakon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak igénybe vétele Magyarországról vagy külföldről történik.
Jelen dokumentum tartalmával, a szolgáltatásokkal, megrendelési folyamattal kapcsolatban az alábbi bekezdésben jelölt emailcímen Szolgáltató készséggel válaszol az esetleges kérdésekre.
A Szolgáltató adatai:
- Szolgáltató neve: Kassai Eszter EV.
- Székhely címe: 1146 Budapest, Thököly út 168. II/1.
- Adószám: 56945430-1-42
- Nyilvántartási száma: 55656072
- Email cím: hello@kassaieszter.hu
- Telefonszám: +3620 391 8615
A weboldal látogatása
Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha a honlapon nem regisztrált semmilyen szolgáltatásra -, a jelen dokumentumban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. A honlapot mindenki csak saját felelősségére látogathatja.
A weboldalon olvasható, önismerettel, életvezetéssel kapcsolatos információk nem tekinthetők terápiás célú javaslatoknak, a Felhasználó általi értelmezésükkel és alkalmazásukkal kapcsolatban Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Szolgáltató sem a weboldalakon, sem az igénybe vehető szolgáltatásai között nem nyújt orvosi vagy terápiás ellátást, nem diagnosztizál, nem helyettesít semmilyen orvosi, pszichiátriai, pszichoterápiás kezelést.
A szolgáltatások megrendelése
A Szolgáltató weboldalain található programokhoz kapcsolódó megrendelési űrlap kitöltésével és beküldésével szerződés jön létre Felek között. A jelentkezéskor Ügyfél tudomásul veszi az alábbiakat:
- Az egyéni, csoportos coaching programok és a FLYdentity előfizetői klub önismereti és személyiségfejlesztő témákkal foglalkozik, nem helyettesít orvosi, pszichiátriai, pszichoterápiás kezelést.
- Szolgáltató kizárólag mentálisan egészséges személyekkel dolgozik együtt. Ügyfél a jelentkezéssel nyilatkozik arról, hogy nincs tudomása olyan mentális zavarról, ami orvosi vagy pszichoterápiás beavatkozást igényelne. Ügyfél tudomásul veszi, hogy pszichikailag megterhelő lehet a szolgáltatás igénybevétele, és csak akkor jelentkezik a programba, ha megítélése szerint ehhez megfelelő állapotban van. Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy ezt a terhelést csökkentse, azonban a csoportos és előfizetői programokban nincs lehetősége folyamatos személyes támogatást nyújtani.
- Amennyiben Szolgáltató a program során úgy ítéli meg, hogy Ügyfélnek orvosi vagy pszichoterápiás ellátásra van szüksége, akkor fenntartja magának a jogot, hogy lezárja az együttműködést és Ügyfél számára a számára megfelelő ellátást javasolja. Annak felelőssége, hogy az adott típusú ellátást Ügyfél igénybe veszi-e, már az ő saját felelőssége, Szolgáltatót felelősség e téren nem terheli.
- Szolgáltató szükség esetén szakmai szupervíziós támogatást vesz igénybe, ahol előfordulhat, hogy Ügyfél esetét anonim módon a szupervízorával megosztja – az adatvédelmi és titoktartási szabályok maradéktalan betartása mellett.
- Ügyfél a programba önként, kényszer hatása nélkül jelentkezik, azt követően, hogy kérdéseire megfelelő válaszokat kapott. (Szolgáltató természetesen a program során is készséggel rendelkezésre áll szakmai vagy technikai kérdés esetén.)
Az előfizetés szabályai
Ügyfél a FLYdentity vállalkozói business coaching klub szolgáltatásra online, bankkártyával fizethet elő a Stripe biztonságos fizetési rendszerén keresztül.
Az előfizetéssel Ügyfél jogosulttá válik a Szolgáltató FLYdentity klubba készített webinarjainak, írásos és videós anyagainak megtekintésére, csoportos coaching callokon való részvételre, a kapcsolódó Facebook-csoportban való részvételre, és a Klub programjához tartozó személyes tréningnapon való részvételre, külön díj megfizetése nélkül.
A szolgáltatás havi vagy éves előfizetésként igényelhető. Ügyfél az általa választott időszak díját előre egy összegben köteles megfizetni a szolgáltató részére a bankkártya-regisztrációs folyamattal egyidejűleg. A tagsági díj alanyi adómentes, azaz erre áfa már nem épül.
A szolgáltatási díj magába foglalja a Szolgáltató által biztosított elektronikus rendszer igénybevételének, használatának és fenntartásának költségét. A felhasználónak a szolgáltatás használatával kapcsolatban további költsége nem merülhet fel.
A megrendelés menete
- Megrendelési űrlap kitöltése: kapcsolati adatok és számlázási név, cím megadása. Cégnévre szóló számla esetében az adószám is beírandó.
- A fizetés ismétlődő, automatikus bankkártya-terheléssel történik. A fordulónap minden hónapban arra a napra esik, amikor Ügyfél az előfizetését megkezdte.
- Szolgáltató egyes időszakokban egy hónapos ajándék tagságot hirdethet az új belépknek. Amennyiben Ügyfél ilyen időszakban csatlakozik, a kártyaregisztrációt ugyanúgy le kell folytatnia, azonban az első hónapban a rendszer nem von le pénzt a kártyájáról (0 Ft-os tranzakció történik). Az egy hónap alatt bármikor lehetősége van lemondani az előfizetést. Ha nem mondja le, akkor a belépéshez képest egy hónap múlva kerül levonásra az első havidíj. (A tagság lemondására a későbbiekben is bármikor van lehetőség, ld. a következő fejezetet.)
- Ennek érdekében az előfizetés elindításakor a rendszer 24 db úgynevezett „tokent” fog generálni, melyek maximum 2 évig (vagy a megadott bankkártya lejáratáig) érvényesek. Ez azt jelenti, hogy kártyafrissítés nélkül maximum 24 db havidíjat fog terhelni a rendszer. A terhelés összege mindig pontosan annyi lesz, mint az első fizetés díja.
- Szolgáltató jelen dokumentumban és a megrendelő űrlapon is kéri Ügyfeleit, hogy figyelmesen töltsék ki az űrlapot, valamint olvassák el jelen Általános Szerződési Feltételeket illetve az Adatkezelési Tájékoztatót (különös tekintettel az Adattovábbítási és Kártyaregisztrációs nyilatkozatra, mely az itt leírtakat illetve a jogszabályban előírt tudnivalókat tartalmazza), melyet az űrlap alján külön szükséges elfogadniuk.
- A megrendelések feldolgozása a sikeres fizetést követően automatikusan azonnal megtörténik.
FLYdentity klubtagság lemondása
A tagság lemondására bármikor lehetőség van, ezt Ügyfél két módon is megteheti.
- Minden új terhelés előtt 5 nappal automatikusan kiküldésre kerül egy emlékeztető e-mail a következő fizetésről, amiben mindig megtalálható a lemondási link. Ezzel bármikor, következmények nélkül lemondható az előfizetés – az automatikus terhelés megáll, a következő levonásra már nem kerül sor.
- Ügyfél a lemondási szándékát a hello@flydentity.hu vagy hello@kassaieszter.hu címre küldött emailben is jelezheti. Ez szintén azt eredményezi, hogy a következő esedékes terhelés már nem történik meg.
A tagság lemondása a következő fizetési időszaktól (hónap vagy év, a tagság típusától függően) lép életbe. Lemondás esetén Ügyfelet pénzvisszatérítés vagy egyéb kompenzáció nem illeti meg az adott fizetési időszakra vonatkozóan: A tárgyidőszak utolsó napjáig Ügyfélnek megmarad a teljes jogú tagsága. Ezt követően a klubtagoknak fenntartott zárt webfelülethez való hozzáférése és a klub Facebook-csoportjában való tagsága is megszűnik, az írásos és videós anyagokhoz való hozzáféréssel együtt. Ezzel egyidőben megrendelési adatai kikerülnek az adatbázisból, töröljük a tagi email listáról, bankkártyáját pedig a továbbiakban a rendszer nem tudja terhelni.
Elégedettségi garancia
Tagsági díj visszatérítésére rendes felmondás keretében nincs mód, hiszen az esedékes kártyaterhelési időpont előtt Ügyfél a hamarosan megtörténő fizetésről figyelmeztető emailt kap, amelyben a lemondási opció is szerepel, így lemondási igényét van ideje és lehetősége jelezni. Visszatérítés kizárólag az elégedettségi garancia érvényesítésekor lehetséges, azaz abban az esetben, ha 1) Ügyfél a FLYdentity klub tagjaként az online meetingek legalább 50%-án részt vett, és 2) emailben kifejti, hogy milyen, szakmailag vagy emberileg egyértelműen kifogásolható tartalmat vagy hozzáállást tapasztalt Szolgáltató részéről. Ekkor Szolgáltató a már befizetett tagdíjat visszatéríti, Ügyfél tagságát haladéktalanul megszünteti (ügyféladatok törlése az adatbázisból, ismétlődő kártyaterhelés megszüntetése, tagsági hozzáférések visszavonása).
Az eseti programok fizetési módja
A FLYdentity előfizetői klubon kívül a Szolgáltató többi programjába való jelentkezés egyedi, személyes/telefonos/emailes kommunikáció alapján történik, Felek emailben egyeztetik a részleteket, Szolgáltató emailben küldi meg a szerződést vagy együttműködési megállapodást, Ügyfél pedig átutalással vagy igény esetén eseti bankkártyás fizetéssel tudja rendezni a szolgáltatás díját.
A panaszkezelés rendje
Felhasználó illetve Ügyfél a szolgáltatással kapcsolatos panaszait az alábbi e-mail címre tudja megküldeni: hello@kassaieszter.hu
A szolgáltatással kapcsolatos vita esetén Szolgáltató mindent megtesz a kérdés békés rendezése érdekében.
Vita esetén Felhasználónak illetve Ügyfélnek lehetősége van a békéltető testület ingyenes eljárásának igénybevételére. Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatóval szemben a Budapesti Békéltető Testület (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111., levélcíme: 1253 Budapest, Pf.: 10., tel.: +36 (1) 488 21 31, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu) eljárását tudja igénybe venni.